Be that background | summer edition

Ik ben echt dol op achtergronden voor op je telefoon. Dat komt misschien ook doordat ik de Samsung Galaxy Note 4 heb en deze een heel groot en helder scherm heeft. Eigenlijk wissel ik ook veel te vaak van achtergrond, maar dat komt omdat ik gewoon niet kan kiezen welke ik leuker vind. Een goede achtergrond kan namelijk je telefoon een stuk leuker maken. Vooral als het een afbeelding is die heldere kleuren heeft en niet onscherp is.

Wanneer je een afbeelding hieronder leuk vindt en graag wilt opslaan, houd dan de afbeelding ingedrukt en kies voor opslaan. Kijk je mee naar mijn favoriete zomerse achtergronden voor op je telefoon?

724c9a89082b09b6f80aa16fcd07752f

Kijk hoe vrolijk! Dat roze met het blauw en geel, ik hou ervan!

2413cb5162f6f488db9a67bc528b6ef3

Who doesn’t love watermelons?

028853eddd80c7cbdc9d79afe2c498e0

Ik vind deze afbeelding vooral heel mooi, doordat de bloemen onderaan de afbeelding zitten. Mocht je dit nou bovenaan willen hebben, no problem, draai de afbeelding dan gewoon om.

d699ee8b0f0ca86b77bd6f95bb1cf8d0

Deze afbeelding zou je bijvoorbeeld ook voor je Whatsapp kunnen gebruiken. Als achtergrond bij je gesprekken. Helemaal leuk.

b62308d437c2f52ece7810db8c1bcb7a

Pineapple! Als dit geen zomer uitstraalt weet ik het ook niet meer…

4285ec8496724aea7e0d0add5f930c8c

Mijn favoriete bloemen! De felheid van de kleur maakt deze afbeelding echt helemaal leuk!

7e8a4419a7320e28eddc4c8635e602ff

Deze is natuurlijk ook té leuk. Zelf ben ik niet echt meer een katten liefhebber. Lees, niet meer… Nadat mijn geliefde vriendin, poes Teun, overleed was mijn kattenliefde direct verdwenen. Maar toch word ik blij van deze afbeelding. Ik denk dat ik hem Doris noem.

404d5fa57a64625c7d45b82e67ae0a1a

Ook deze vind ik helemaal leuk. Gewoon simpel, en héél zomers 🙂

Ik hoop dat jullie weer een paar nieuwe achtergrondjes kunnen vullen met deze afbeeldingen. Heb jij nou nog een afbeelding die echt perfect geschikt is als achtergrond, laat het even weten in de comments. Je kan namelijk nooit genoeg achtergronden hebben ;-)!

Bron: mijn Pinterest pagina. Bekijk die ook eens voor o.a. meer afbeeldingen voor je achtergrond.

Liefs,

Roos

Geef een reactie

