Shoplog augustus

Dit keer een artikel over mijn geshopte items. Ik ben afgelopen zondag met mijn zusje, Noor naar de stad geweest. Als wij naar de stad gaan dan gaan we altijd naar ‘s-Hertogenbosch. Een gezellige stad met een variabel aanbod wat betreft kledingwinkels. Er komen nieuwe winkelketens bij en er vertrekken er ook. Zoals de grote V&D en de Bijenkorf. Ben benieuwd wat daarvoor in de plaats gaat komen.

Right… Ik ging dus naar de stad met mijn zusje. We hebben eigenlijk een beetje een standaard rondje waar we kijken als we in de stad zijn. Meestal gaan we ook veel te laat en hebben we uiteindelijk maar twee winkels gezien. We beginnen meestal bij de Zara. Is het gek als ik zeg dat ik hier minimaal één keer per twee weken kom? Zara addict… Can’t help it! Ook deze keer begonnen we daar en hadden toen bewonderenswaardig veel tijd over dat we wat andere winkels in doken. Kijk je mee?

DSC_0024

Dit shirt is echt super vet! Eerst dacht ik, hoezo staat er in pailletten on? Toen ik er overheen wreef stond er ineens off. Hoe leuk! Leuk in een rokje of in je spijkerbroek. Voor € 15,95 is dit shirtje bij de Zara te koop.

It is hip and happening, de shirtjes van Levi’s met het logo op het shirt. Toen we in de winkel aan kwamen en op zoek gingen naar de shirtjes voor de vrouwen met een logo, lag er zeg maar… Niks. Toen de verkoper zei dat de meeste vrouwen de mannen shirtjes kopen, waren wij ook verkocht. Noor paste de linker, de grijze, en ik de rechter, de blauwe. Doordat ze ontworpen zijn voor mannen hebben ze een boyfriend-fit bij vrouwen. Het is leuk om de mouwtjes op te vouwen bijvoorbeeld. Ik besloot het shirtje, mijn zusje cadeau te doen. De grijze koste € 24,95 en de blauwe koste € 29,95.

Na even bij de Supertrash store gekeken te hebben, liepen we bij Costes naar binnen. We waren hier allebei echt al super lang niet geweest, omdat we er de laatste tijd niet goed konden slagen. Maar nu… Bij binnenkomst zagen we al zoveel leuke dingen. Links, rechts, voor en achter. Alles was leuk, en we wilden alles passen. We besloten dan ook maar om even een tussen-pas-ronde in te lassen. Zwaar beladen kwamen we bij de paskamers aan. Er was niemand en we konden daarom meteen passen. Bovenstaand shirtje is zó leuk. De letters lijken op de foto misschien goud, maar ze zijn alle kleuren van de regenboog en van het materiaal folie. Deze was € 29,95. Het truitje is ook helemaal leuk. Hij heeft kant op beide schouders en een opstaand kraagje. Hij koste € 49,95.

DSC_0008 1

Mijn zusje had een super mooi zwart jurkje gevonden. Hij sluit volledig aan en de mouwen komen ongeveer tot je eleboog. De onderkant is tot boven de knie.

Hij koste € 59,95. De stof is mooi stretch maar voelt wel stevig aan.

DSC_0009

Dit jurkje vond mijn zusje voor mij. Ik was meteen verliefd en moest hem passen. Eenmaal aan was ik verkocht. Hij zit super lekker en stond super leuk. De achterkant is stretch en dus niet van fake leather.

DSC_0039

Het jurkje kan voor zowel de winter als de zomer. Hij koste € 49,95.

DSC_0045

Mijn zusje kocht bij Costes ook nog een choker. Deze zijn ook helemaal hot and happening nu. Voor € 7,95 kon ze deze niet laten liggen. Het zilveren kettinkje dat ze om heeft is trouwens van Lott en komt uit de sterrenbeeld collectie.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat wij allemaal geshopt hebben afgelopen zondag. Tot de volgende post! 🙂

Liefs,

Roos

Bekijk een aantal van mijn favoriete merken:

Zara

Costes

Levi’s

Een gedachte over “Shoplog augustus

Geef een reactie

