Favorieten // haar & make-up

Daar zijn we weer! Dit keer met een aantal van mijn favorieten producten. Ik heb een aantal producten die ik altijd opnieuw koop. Die werken voor mij gewoon het beste en doen precies wat ik wil.

De gene die mij kennen weten dat ik genoeg haar op mijn hoofd heb. Laten we zeggen, meer dan genoeg. Soms zou ik zelfs willen dat ik eens wat minder haar had. Gewoon dat je ’s ochtends wakker wordt met een glad koppie. Meestal heb ik die gedachtes maar een seconde of 10, daarna word ik wakker geschud, want thank god dat ik lang en vol haar heb. Of nou ja, thank my mother and father, maar dat klinkt niet leuk.

Afijn, ik ben een groot fan van droogshampoo. Heb er inmiddels verschillende gehad. Zoals mijn vriend zou zeggen, hoezo zit daar nou in godsnaam verschil in? Ja, dat is dus écht zo. Van sommige droogshampoo’s krijg je een gigantisch jeukende hoofdhuid, de spray slaat té wit uit, stinkt of is op na 4 keer gebruiken. Kort om, genoeg redenen om een goede droogshampoo te scoren.

Processed with VSCO with c1 preset

De droogshampoo waar ik dol op ben is die van Batiste. Er is niet alleen voor alle haartypes keus, ook zit er een heerlijke geur aan de spray. De droogshampoo zorgt voor verzorging en versteviging van het haar. Als ik het op mijn haren heb gesprayd doet het de dag erna nog steeds wat het moet doen en ruikt het super lekker. Ik heb de geur Bloom gekozen. Het ruikt heerlijk fris naar bloemen. Ik heb deze Limited Edition variant met een inhoud van 200 ml gekocht voor €4,89.

Processed with VSCO with hb2 preset

Deze olie is echt hemels! Mijn haar is van nature een beetje pluizig en ik houd er daarom van om olie te gebruiken. Deze olie ruikt niet alleen mega lekker, hij is ook heel gemakkelijk te verspreiden over je haar. De meeste haar olie’s die ik heb zijn dikker van structuur, en zorgen ervoor dat na een dag mijn haren vet zijn. Deze doet dat niet en is daarom ook super fijn voor dagelijks gebruik. Deze serum-oil is dan ook ontwikkeld om droog en beschadigd haar te herstellen. Ik kocht deze bij Kruidvat voor € 7,99.

Processed with VSCO with f2 preset

Ook ben ik dol op de Beautyblender. Hij blend echt super goed je foundation in de huid en zorgt voor een egaal effect. Ik kan officiëel zeggen dat ik niet meer zonder kan. Mijn oude Beautyblender viel zeg maar letterlijk uit elkaar. Ik was mijn foundation aan het aanbrengen en had ineens roze stukjes op mijn gezicht… Prima, maar not again. Dus was het tijd voor een nieuwe. Dit keer besloot ik om het reinigingsblokje erbij te kopen, zodat ik er langer mee kan doen. Dit wordt verkocht als setje voor € 22,95 bij Douglas.

Bedankt voor het lezen weer en ik hoop dat ik jullie het leuk vonden om mijn favorieten te zien. Ik ga vaker ‘favorieten’ artikelen online zetten, dus: there is more to come!

Geniet van de zon de aankomende dagen en heb het leven lief.

Liefs,

Roos

2 gedachtes over “Favorieten // haar & make-up

Geef een reactie

