Shoplog september

Yes yes, de shoplog van september. Nog maar net op tijd, anders was het al oktober geweest. Wat vliegt de tijd zeg. Ik ben afgelopen weekend even de stad in gedoken voor *eigenlijk* schoenen, deze kon ik niet vinden en wilde weer terug lopen naar de bus om naar het P+R terrein te gaan, toen ik langs een té leuk winkeltje liep. Kijk je mee?

Grappig eigenlijk, want het is helemaal niets voor mij om in één winkel te slagen. Normaal gesproken moet ik écht een aantal winkels af wil mijn shophartje stoppen met kloppen. Toen ik deze winkel uit liep, was dat wel het geval, dat betekent maar één ding: mission accomplished!

Laat ik jullie kennis maken met deze té leuke winkel. Namelijk Hello Den Bosch in ‘s-Hertogenbosch. Deze winkel heeft zowel kleding voor mannen en vrouwen, als home dingetjes en cadeautjes. Ook hebben ze bij de kassa super leuke sieraden en horloges liggen. Allemaal echt super leuk. De winkel is van Hanneke & Jaco en je kunt best zeggen dat zij fashion en lifestyle ademen. Dat zie je aan de merken die zij verkopen maar ook aan de prachtige winkel. Als je binnenkomt word je hartelijk ontvangen en heb je niet het gevoel dat je je meteen moet verantwoorden waarom je binnen bent. Daar houd ik van!  schermafbeelding-2015-04-29-om-21-31-41

Ik begon rechts, want mijn oog viel al meteen op de wel bekende Colourful Rebel truien. I LOVE THEM! Ik had ze nog niet eerder in Den Bosch gezien, dus moest deze sowieso passen. Ik ging voor een zwarte trui met witte tekst op de borst. Niet veel later liep ik al kwijlend naar de truien van Catwalk Junkie. Lord dit merk is ook weer veel te leuk. Toen ik eenmaal met een lamme arm (duidelijk zichtbaar) naar de tafel met spijkerbroeken liep, kwam er een vriendelijke man mij vragen of hij alvast wat dingen in het pashokje kon hangen? Saving angel, tuurlijk wilde ik dat! Ik was namelijk nog lang niet klaar in deze winkel. In een andere hoek vond ik weer wat Colourful Rebel truien die mijn aandacht behoorlijk trokken. Ook maar even passen… Jezus, toen zag ik ook nog blouses hangen van het merk Maison Scotch. Maar natuurlijk moest ik die ook even passen. Toen besloot ik dat het genoeg was en ik maar eens het pashokje moest induiken.

De grote vraag: wat ik heb ik nou eigenlijk gekocht? Let’s go!

Deze trui schreeuwt eigenlijk gewoon Roos. Misschien horen jullie het niet, maar ik luid en duidelijk. Er staan drie soorten kusjes op en ik vind ‘m echt té leuk!

dsc_0065

Deze trui is van Catwalk Junkie en kocht ik in maat M voor € 69,95. Ik waarschuw je alvast, eenmaal op de site geklikt is kopen ;-). Ik wil het allemaal!!

dsc_0044

Ik ben echt een enorm groot fan van truien/shirtjes met teksten erop. Dat is inmiddels wel bekend. Maar deze. Hou op hoor! Ik pakte de trui in de winkel en moest serieus hard op lachen. Een oude mevrouw langs mij keek me een beetje vreemd aan… Don’t care!

dsc_0064

Oeps, een tikkeltje onscherp. Ah fijn… De trui is van het merk Colourful Rebel. De meeste kennen de shirtjes met ‘Boef’ wel. Daar zijn ze bekend mee geworden. Maar guys, check even hun website, want my oh my ook zij hebben zoveel leuke dingen. In maat M kocht ik de trui voor € 59,95.

Patches! Zo’n soort blouse zocht ik eigenlijk al heel lang en ik had deze dan ook al eens gezien in de winkel van Maison Scotch, maar toen toch besloten hem niet te kopen aangezien de prijs pittig hoog was. Nu had ik ‘m aan en ik kon het niet laten.

SORRY! Ik hoor mijn moeder en schoonmoeder al zeggen: ”Roos, kon je dat niet even strijken voor je een foto maakte?”. Ja had gekunt, alleen geen zin in. 😉 Kijk dan toch hoe leuk? Ik houd ervan. Ik kocht deze blouse in maat L voor € 99,95.

 

Toen ik eenmaal weer aangekleed was liep ik langs de tafel met de mannen shirts. Ik zag hele vreemde teksten op shirtjes liggen en toen de verkoopster die mij de hele tijd had geholpen zei: ”Ja, ik zie je vreemd kijken. Er staat malloot.” Maar even serieus, die shirtjes waren hilarisch en ook nog eens unisex. Je begrijpt dat dit een zwak moment was voor mij. Couldn’t resist. 

dsc_0023

Oke serieus, als ik je niet vertel wat er staat denk je waarschijnlijk:…. niks. Haha, nee misschien begrijp je juist precies wat er staat, dat kan natuurlijk ook. Er staat eigenlijk Oelewapper.

dsc_0063

Serieus, dit is echt hilarisch. Ik houd ervan. Het merk Cheaque heeft het wat mij betreft echt helemaal begrepen. I love it! Voor zowel mannen als vrouwen hebben zij ook een kids collectie. Hoe tof! Ze zijn van goede kwaliteit en schijnen niet door. In maat S kocht ik dit shirtje met korting voor € 26,21.

dsc_0035

Maar deze ook hoor… Weer echt helemaal leuk. Een mooie bordeaux rode kleur met witte tekst. Heb je al geraden wat er staat? Wat zou het zijn?

dsc_0062

Precies, er staat: malloot! Ik gier hier ook gewoon weer om. Houd ervan. Ook deze kocht ik voor € 26,21 in maat S.

Voor mijn broertje en zusje kocht ik ook een shirtje met elk een andere tekst. Die volgen in een volgende post. Maar even serieus: check hun website, zodat je even niet meer bij komt van het lachen en om bovenal even die bovenkamer te laten draaien. Joe.

Vergeet vooral ook niet eens een bezoekje te brengen aan Hello Den Bosch. Want zij weten echt precies wat je zoekt!

Bedankt weer voor het lezen. Leuk dat je er was! Tot de volgende post.

Welk item zou jij zelf ook aanschaffen? 

Liefs,

Roos

 

3 gedachtes over “Shoplog september

Geef een reactie

